ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА - КОНТАКТЕН ЦЕНТЪР НА ОБЩИНА САМОКОВ
- Регистрира подадени от потребители на системата сигнали за отклонение от нормалните условия на градската среда и ги разпределя по компетентност към структурните звена на Община Самоков чрез Desktop платформа и мобилно приложение (за Android и App Store), за което не се изисква регистрация.
- Регистрира писма, жалби, предложения, заявления за достъп до обществена информация на граждани и фирми чрез Desktop платформата, за което се изисква регистрация
- Информира за услуги, процедури, нормативни разпоредби, функции и контакти към структурни звена на Община Самоков чрез обаждане на оператор на Контактния център или чрез изпращане на въпрос чрез Desktop платформата.
0700 20 117
Потребителите могат да регистрират сигнал за проблем, писмо, жалба, предложение, заявление за достъп до обществена информация и др. или да поискат информация по необходимата им тематика от компетентността на Община Самоков.
Потребителите имат възможност да проследят статуса на подадения от тях сигнал, както и на всеки подаден чрез платформата сигнал чрез „Справка сигнал“.
Върху картата на Община Самоков се изобразяват всички подадени от потребителите сигнали, както и отговорите по тях свободно.
Регистрация в Информационната система на Контактния център
Свободен достъп без регистрация
Нерегистрираните потребители имат възможност да подават сигнали или въпроси и да преглеждат информацията на началната страница. При регистриране на конкретен сигнал с посочване на Е-мейл за известяване, потребителят ще получи съобщение на електронната си поща с адрес за достъп до сигнала в системата, чрез който ще може да го проследява.
Всички потребители (регистрирани и нерегистрирани) имат възможност да проследят конкретен сигнал/ въпрос на началната страница на системата, като въведат номера му в полето под „Проследете сигнал“/“Проследете искане за информация“ и натиснат бутон „Търсене“, независимо от датата на подаване на сигнала/искането за информация.
Друга възможност за проследяване на сигнали, но само за подадените през последните 30 дни, е чрез избор на конкретния сигнал от маркировката му върху картата.
Достъп с регистрация
За подаване на писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др., регистрацията е задължителна. Само регистрираните потребители имат допълнителна възможност да регистрират писма, жалби и др. В голяма част от случаите на регистрация на писма, жалби и др. се съдържат лични данни и поради тази причина, те не са публично достъпни.
При регистриране на конкретен сигнал, писмо, жалба и др., потребителят ще получи съобщение на посочения в профила му Е-мейл, с адрес за достъп до системата, чрез който може да вижда номера и датата на деловодната регистрация на подаден документ и да проследява получаването на отговор.
Потребителите, подали заявление за достъп до обществена информация също получават по ел. поща, адрес за достъп до системата, чрез който могат да виждат номера и датата на деловодната регистрация на подаденото заявление, известия за смяна на статуса на заявлението при регистриране на уведомления или решение за предоставяне или за отказ от предоставяне на достъп до исканата обществена информация.
Регистрираните потребители, за разлика от нерегистрираните, могат да виждат сигналите, исканията за информация, писмата, жалбите и др., които са подали, чрез бутон „Моите сигнали“ в падащото меню под потребителското си име (горе вдясно на екрана).
За регистрираните потребители се прилага улеснена схема за регистрация на сигнали, въпроси, писма, жалби и др. - данните от регистрацията на потребителя автоматично се попълват като „данни за подателя“.
Регистрираните потребители имат достъп до меню за управление на профила си (за смяна на паролата).
Абонамент
Регистрираните потребители имат възможност да се абонират за получаване на информация във връзка с конкретни сигнали, независимо дали са подадени от тях или от друг потребител. Абонирането се извършва след разглеждане на конкретния сигнал и натискане на бутона за абонамент в горния десен ъгъл на екрана, което автоматично включва конкретния сигнал в списъка на „Моите абонаменти.