За нас
КОНТАКТЕН ЦЕНТЪР НА ОБЩИНА САМОКОВ
Контактният център на Община Самоков е изграден с цел висока обществената значимост и се стреми да постигне прозрачност за проблемите на градът, селата и курортните комплекси на територията на Община Самоков и отчетност при решаването им с помощта на съвместните усилия на администрацията и гражданското общество.
Контактният център е единна точка за комуникация с гражданите, юридическите лица и институциите за подаване на неспешни сигнали във връзка с отклонения от нормалните условия на градската среда, за регистриране на писма, жалби заявления по ЗДОИ и др., както и за предоставяне на обща информация за функциите, местоположението, работното време и възможностите за контакт със звената на общинската администрация. Възможностите, които предлага системата са няколко:
- подаване на сигнал или искане за информация посредством телефонна връзка с оператор на тел. 0700 20 117 (24/7);
- подаване на сигнал за отклонения от нормалните условия на градската среда с възможност за посочване на точна локация, тип сигнал и прикачване на снимка чрез Desktop платформата или чрез мобилно приложение налично за устройства Android и iOS;
- изпращане на писма, жалби заявления по ЗДОИ и др. на администрацията на Община Самоков посредством Desktop платформата на КЦ.
Всеки регистриран сигнал е публичен и се отразява на картата на Desktop платформата. По този начин всеки потребител на системата може свободно да разглежда всички сигнали и отговорите по тях.
Администрацията на Община Самоков е задължена да отговори на всеки подаден сигнал чрез отговор – съобщение с възможност за прикачване на снимка или с официален отговор в зависимост от типа на сигнализирания проблем. В случай, че подадения сигнал е от компетентността на друг административен орган, Община Самоков го препраща официално, за което отново уведомява подателя на сигнала. Всички отговори се публикуват в платформата към съответния сигнал и са публични.
При постъпване на сигнал операторът има задължения да извърши проверка за наличие на лични данни, като при установяване сигнала се блокира до заличаването им.. В случай, че сигнал/писмо/заявление/др. съдържа обида, заплаха, нецензурни думи и др. подобни, същия се отхвърля и не се регистрира.
Въпреки че Контактния център е информационна система за подаване на неспешни сигнали за отклонения от нормалните условия на градската среда, нашите оператори са обучени да извършват преценка на спешността и при установяване на такава да се свържат незабавно със съответните органи за реакция.
Сигналите, които се приемат и обработват в Системата НЕ представляват сигнали по смисъла на Административнопроцесуалния кодекс и не се разглеждат по този ред.